On 10/22/05, Dachaz <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> For instance, Beigetower je češće bio nepristupačan nego moj računar, a i moj
> kablovski operater kolikogod sad bio dobar nije pouzdan (desi se da se
> probudim ujutro i da internet ne radi. Šta ako baš tad moram da proverim šta
> mi je Ljubiša tačno rekao u onom mailu što sinoć pijan pročitah?)

Sta je Beigetower? Sta god da je sranje je.

> Verujem da je nepristupačnost Gmailu minimalna (nije jednaka nuli jer sam
> prisustvovao nemogućnosti pristupanja istom, pri čemu razlog nije bio do
> korisnika), ali internet u našoj državi je previše varijabilan da bi se na
> njega oslanjalo.

Ali zato u svetu jeste, a ono sto je u svetu (a i inace) buducnost
sigurno ne uzima za reference nasu nedodjiju.

> Jedino sam imao problema sa OE (da se ubije i da mi nestanu mailovi).
> Bat je umeo da se ubija, ali su baze uvek ostajale.
> Thunderbird se još nijednom nije ubio niukom smislu, doduše to više ima veze
> sa Linuxom nego sa Thunderbirdom...
> Ume da mi duplira neke poruke ako ga nasilno ubijem, ali jednostavan plugin
> (delete duplicate messages) odradi stvar.

Yeah right. Pokrenite tweak-ovaj i tweak-onaj i sve radi super. Reci
to prosecnom korisniku interneta, koji koristi OE i/ili ne-daj-boze
Yahoo mail.

> U POP/IMAP klijentu možeš da biraš šta ćeš da downloaduješ a šta ne.
> Ako koristiš *ISKLJUČIVO* webmail (bez bilokakvog klijenta), on nikada neće
> moći da skine neki fajl samo time što je računar kod kuće online, a ti si
> negde.

Sto?!? I don't get it...

> I rodilo bi se još 3 milijarde novih jer "dugme za reply se ne nalazi na
> coord(20,70) i ja ne umem da se snađem sada".

Da dobro, to je Shebalj, to je nepopravljivo, ko me ter'o da ga pominjem...

> [...]
> bilokog mesta u svetu jer, generalno, računar ne koristim sa bilo koje druge
> lokacije sem ove kućne.
> Svejedno, na beigetoweru nemam webmail a to mi je glavni mail. E sad, da ja
> njemu pristupam preko nekih skripti ili preko mail2web mi ne zvuči kao
> zanimljivo Da sam hteo, rekao bih Thunderbirdu da ostavlja kopije na serveru
> koje bih ja posle skidao u slučaju potrebe, ali kako je exception jednak
> jednom procentu, smatram da je to nepotrebno.
> A i radije ću se iscimati da dobijem static IP i da mogu da se lepo sshujem u

Once again, sta je jebeni Beigetower? Sta god da je, sranje je :-)

A sto ssh tebi vishe odgovara, opet ne znaci da ce da odgovara
prosecnom Sheblju (OK, prosecnom korisniku, NE Sheblju), sto je opet
buducnost (o tom sta je buducnost niko nece pitati tebe ili mene, nego
 She...tj. prosecnog AOL usera.)

> To će biti za minimum 5 godina.

Maybe less, ali ce biti...

> A i tad ću ja želeti da imam potpunu kontrolu nad svojom e-mail arhivom.
> Veća je verovatnoća da će pijani radnik da preseče telefonski kabl nego da ja
> nemam ikakav izvor energije u kući (bateriju, akumulator, bicikl, ...)

Mislis? Seti se restrikcija... Ej to ti pricam ja, kom je pre nepuna 2
meseca, 2.5 meseci bio sjeban TF kabl... Intevencija je usledila tek
nakon moje upornosti i "lepih reci" u mom stilu.
Lepa rec i gvozdena vrata otvara :-)

al su moje stvari...

--
* Robert Osswald * [EMAIL PROTECTED] *