> koliko ja znam tamo se ne koristi cirilica...ili se koristi?

Ne znaš. Koristi se.

> Anyway,
> zvanicno pismo u ovoj drzavi je cirilica, a ne latinica, i nisu
> ravnopravne, bez obzira na (ujednacen, tj prevaze na latinicu) broj
> ljudi koji koriste jednu ili drugu varijantu, svidelo se to tebi ili
> ne.

Kad mi Milorad reče da je izmišljen neki pravoslavno-nacistički zakon po kome
latinica više nije ravnopravno pismo, najozbiljnije se smorih i zažalih što sam
ovde.
No, raduje me to što neću još dugo

> To je zato sto si nesto zasr'o, nema veze sa samim utf8

Nisam ti ja Miranović da ti pričam jedno a da radim drugo...
Bilo je da mi je on iz nekog razloga predložio da snimim u UTF (dal' 8 ili 16),
da sam pristao, i da posle PHP nije uopšte bio prepoznat kao PHP fajl.
Kad sam samo odbio i snimio kao CP-1250, radilo je.

> Pa, primenjivace se kad ljidi pocnu da ih primenjuju, umesto da beze
> od njih, kao _neki_ :-p

Znači nikad.

> Mene jeste. Vise puta.

Tebe jeste, mene nije.
End of file.

--

// Dachaz,                              Need a website?
   [EMAIL PROTECTED]            www.dachaz.net

Peter Griffin: Hey, What's His Name?
Al Gore: Dick Army
Peter Griffin: Phhhhh, ha ha ha ha. No Seriously What Is It?
Al Gore: Dick Army
Peter Griffin: Phhhhh, ha ha ha ha. Hey Dick, What's Your Wife's Name? Vagina
Coastguard?