From: "Dachaz" <[EMAIL PROTECTED]>
To: <YUmetal@yahoogroups.com>
Sent: Sunday, October 23, 2005 02:10
Subject: Re: [YUmetal] Za one koji vise po community sajtovima i/ili
messengerima/chatovima

> Mišljah da ne odgovorim Šebalju na ono, ali ću ipak morati

> Erm, da.
> Čemu, oh, čemu ti nepotrebni znakovi interpunkcije.

> Meni je manji problem da ne čitam Majine mailove nego tebi da primaš
attachmente...
> Ili bar pretpostavljam da je tako.

> "Zašto biti učen kada ne moraš"

> Toliko kratak da je zaboravio šta je hteo da kaže :-P

> Ja se *IZMOTAVAM* sa tzv. YU-slovima?!?!
> Pa dobro, na sledećem pismenom zadatku iz srpskog nemoj ni slučajno
napisati nijedno latinično slovo koga nema u engleskoj abecedi, pa da vidimo
ko se izmotava.
> "Shta je profesorka, shta fali mom radu?".
>
> I pročitaj bar jedan duži mail koji sadrži te sh-ch kombinacije kako pišu,
tj. da "chep" ne bude "čep" nego "tshep" (u slobodnoj interpretaciji).
> Ne smeta to meni toliko mnogo (neću ja nikome reći da ne piše tako; sem
ako koristi "tj" za "ć") ali davno je prevaziđen Windows '95 koji je bio
jedina barijera između pravilnog pisanja i ne-američkog naroda.

> Zato što nije logično da kad u zaglavlju piše da je mail od Maje ja čitam
Šebaljeve mudrolije, proširene za jednu rečenicu.
> Njega je previše jedanput pročitati.

> Sve dok to podulazi u bilokoja pravila e-kulture pisanja (čiji sam ja
osnovni deo pokušao da sažmem) ja vas podržavam.
> Zašto, na primer, Anti, Robertu, goThicu, Viku, Abaddonu, pa čak i Šebalju
nije problem da pravilno citiraju mailove, a nekima jeste?