A koji po tebi mail valja (znaci da mogu da se vide sva slova i sl.), a da je ww, odnosno da mogu da ga proveravam i na antarktiku... Jel vredi gmail? Ili nesto drugo? Oduvek me smaralo da ga otvaram...

Robert Osswald <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
On 10/23/05, Igor Popovic <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> E kad ste vec poceli... ni ja ne vidim latinicu ni cirilicu... Ovako na netu
> vidim (imam podrsku ili sta vec), ali valjda zato sto mi je mail na yahoo ne

Tacno.

> mogu... ili nije to razlog... jel mogu ja nekako da vidim ta slova na yahoo?

Ne.

Yahoo sux. EOF.

To help you stay safe and secure online, we've developed the all new Yahoo! Security Centre.