Ajde da objasnim malo... ja licno od religije nemam koristi (ne kazem da nemaju svi, popovi i ostala crkvena lica sigurno imaju, kao i ljudi koji su u gadnim sranjima i to ih psihicki vadi), dok od horoskopa imam i te kako... Koristim ga isto kao i droge, taman onoliko koliko mi treba, ali da se ne navucem :-))) Znaci... ako moze da mi koristi ok, ali ne zelim da on kotrolise samnom (kao sto znam neke... koji sve gledaju kroz to)... Eto objasnjenja...

How much free photo storage do you get? Store your holiday snaps for FREE with Yahoo! Photos. Get Yahoo! Photos

Pop rock Pop rock music Metal music