Meni treba HTML za neke druge stvari van liste, ako mi neko objasni kako da saljem txt mailove, a da ne bude po defaultu promenicu... Ne mogu svaka 2 minuta da menjam...

Robert Osswald <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
On 10/24/05, Igor Popovic <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> Nish' nisam menjao ciko :-)
>
> I tebi se jebe sa svakoga... znamo to ;-)

I dalje shaljesh jebene HTML mailove. Posto je to ona glava chiode
koja ovu nasu anarhiju razgranicava od haosa, deder iskljuci jebeni
HTML!

To help you stay safe and secure online, we've developed the all new Yahoo! Security Centre.

Pop rock Pop rock music Metal music