> Jos gore. Ja sam izraziti protivnik vode vode.
> PAs im mater, prodaju obicnu vodu chesmovachu...

Ali u voda voda pakovanju! ;))
Videli ljudi, kad moze Del Boy mozemo i mi. A najgore je sto bagra to
kupuje! Mislim, kupim i ja kad sam u gradu, zedan sam, pa kupim, ali nije mi
jasno kad kod nekog dodjem u goste i trazim SAMO vodu, oni mi daju voda
vodu! :-/ Kao ne pijemo vodu iz cesme! Vaaazi!!

-=KepI=-