> E pa ja sam naisao na vise tr00 dikeova nego gayeva...

Mishljah da dikeova ima manje od bi riba al' svakako vishe od pedera.
MADA to shto ti ne vidish pedere ne znachi da ih nema. Naprotiv!
Alarmantno veliki broj "nedeklarisanih" pedera vreba na ulicama nashega
grada... Beware!

N.P. Finntroll - Nattfodd

|    Jabber2:[EMAIL PROTECTED]   |   AIM:antatj   |   Y!:m_anta   |
|      MSN:[EMAIL PROTECTED]      |      visit www.bjesovi.com     |