Da ali jedno je pijano ili ne pijano ali "fazonsko" vatanje, a druge je "trOO love" (salim se, preterao sam, ali znate na sta mislim)... Velika razlika...

U svakom sl. nemam nista ni protiv gayeva ni protiv ostalih freakova tog tipa (ostavicu vam da sami mastate na sta sve mislim)... lberalnost, ovo, ono :-)))

I da za kraj... str8 sam (u tom smislu), i nervira me kad neko radi takve stvari iz fazona, jer mogao bi i ja, ali sto bi? Jer bi mozda bio vise "cool"? Cak sta vise, nisam gadljiv, tako da bi mogao da se foliram i da me ne izvale (glupi naravno, pametni bi uvek izvalili)...

Ali kao sto rekoh, sa nekim stvarima se radjas, i skroz mogu da izvalim kad neko radi fazona (taj ce kad tad prestati), a kad je neko stvarno (rodjen tako)...

Dragana Novakovic <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

Tj. sve ribe su bi, samo shto
> vecina nije svesna.

To je tacno, 83% zena je bi, i to je genetski, samo je
to kod 30% zena jace izrazeno.
Ja idem u zensku skolu i tamo se devojke poprilicno
vataju medjusobno, ima cak i par veza, ja sam imala
devojku....
Jednostavno devojkama je lakse da prvo budu sa
devojkom pa tek onda nadju decka, ne znam devojku koja
se nije makar uzvalila sa najboljom ortakinjom...

Jazzy;-)

Start your day with Yahoo! - Make it your home page!
http://www.yahoo.com/r/hs

To help you stay safe and secure online, we've developed the all new Yahoo! Security Centre.

Pop rock Pop rock music Metal music