Hm... stvarno ne volim BG, jedina cool mesta za bleju su mi Slavija, Vracar i Krst... Centar mrzim, NBG isto, Zamun isto, a o prigratskim naseljima da ni ne pricam... Vozdovac ajde kao moze da prodje... Ali B.Brdo mi je oduvek bilo cool... Znaci uglavnom sam blejao tamo kad sam isao da polazem neke ispite u Crnjanskom u Zarkovu, pa se vracao ili ne neke priv.partye ili do Rode Cineplexa... ali uvek je nekako bio pozitivan Vibe, nisam vidjao Mrstavce, Juznjacki akcenat i sl. kao Knezom... A i cice su uvek bile extra :-))) To je valjda i opste poznato...

Dragana Novakovic <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> Ma brdo je majka. Bash bih voleo da se preselim
> tamo, al'sad mi bash ne
> odgovara... Ko zna, mozhda jednog dana...

Preseli se kod mene ;-) Bolje ti nego moj najbolji
ortak, on uvek potrosi ceo bojler ;-)

Jazzy;-)

Yahoo! FareChase: Search multiple travel sites in one click.
http://farechase.yahoo.com

To help you stay safe and secure online, we've developed the all new Yahoo! Security Centre.