A sta fali Zemunu majke ti?

N.P. Yu Grupa - Moj Stari Bend

----- Original Message -----
From: "Igor Popovic" <[EMAIL PROTECTED]>
To: <YUmetal@yahoogroups.com>
Sent: Wednesday, October 26, 2005 17:32
Subject: Re: [YUmetal] B.Brdo

> Hm... stvarno ne volim BG, jedina cool mesta za bleju su mi Slavija,
Vracar i Krst... Centar mrzim, NBG isto, Zamun isto, a o prigratskim
naseljima da ni ne pricam... Vozdovac ajde kao moze da prodje... Ali B.Brdo
mi je oduvek bilo cool... Znaci uglavnom sam blejao tamo kad sam isao da
polazem neke ispite u Crnjanskom u Zarkovu, pa se vracao ili ne neke
priv.partye ili do Rode Cineplexa... ali uvek je nekako bio pozitivan Vibe,
nisam vidjao Mrstavce, Juznjacki akcenat i sl. kao Knezom... A i cice su
uvek bile extra :-))) To je valjda i opste poznato...

> Preseli se kod mene ;-) Bolje ti nego moj najbolji
> ortak, on uvek potrosi ceo bojler ;-)
>
> Jazzy;-)

> Yahoo! FareChase: Search multiple travel sites in one click.
> http://farechase.yahoo.com

>  [EMAIL PROTECTED]
>
>     Your use of Yahoo! Groups is subject to the Yahoo! Terms of Service.

> To help you stay safe and secure online, we've developed the all new
Yahoo! Security Centre.