Aj daj moooolim te :-) evo obecavam necu nista lose da radim sa njima, lolz :-)))

p.s A ti ro ako imas nesto salji ;-)

Dragana Novakovic <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

--- Igor Popovic <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> E, jel znate odakle su one klinke sto im slike kruze
> netom? One sto su se slikale u nekoj skoli u tangama
> i brusevima i sl. Znaci moja procena '89o... Sigurno
> ste barem jednom videli... Znaci strasno (khm,
> dobro)... Ono kao zanima me tako amaterska
> fotografija, pa ako ima neko jos nesto da prosledi
> :-P

Pereverznjaku, imam ja gomilu svojih i Majinih kinky
fotki al' ti ne dam ;-p
RO sigurno ima pun komp toga.... ;-)

Jazzy;-)

To help you stay safe and secure online, we've developed the all new Yahoo! Security Centre.

Pop rock Pop rock music Metal music