On 10/27/05, Dachaz <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> Ma jebalo te okupljanje.

Jes 'vala. Ovo zadnje kad smo pravili, ko je dosao? Dachaz, Kepi,
Anta, Dragon, Shebalj, Ja (sa velikim J), i 2-3 sa strane... Jos smo
kao nesto stelovali na 21 da svima odgovara! Ista (izuzev Dachaza)
ekipa je bila i na onoj prosloj pijanci (+ malo veci broj
sa-stranaca). Dao bih se kladiti da je tako bilo i na pretproslom i na
 onom pre njega. Uvek svi imaju neka neodlozna posla i neki vazan
izgovor. Pa sta, isao je i Drazon posle na druga mesta, al je
ispostovao dogovor i pojavio se. E kad sam ja kojem je svejedno se
smorio, ti vidi!