> Da, ali za to protokol nije kriv...
> Kakogod, u poredjenju sa bilo kojim drugim p2p protokol BitTorrent je
> najbrzhi... Na Mazgi ume biti na stotine likova koji imaju neki fajl, a da
> on i dalje ide sa junachka 3kb/s...

Tako je, Bit Torrent je najbolji, potvrdjujem!
Koristim BitComet i dobar je, vrlo dobar. Narocito za cele albume (muzicke).
Za individualne pesme koristim kazaa.. zao mi je ali ni jedan drugi p2p prog
mi nije dovoljno dobar. Koristim staru 2.4.1 KazaLite++ i ne treba mi bolji.
Jedino sto za neke "popularne" pesme ima jako mnogo fake-ova.
Ej, kad smo vec kod torrenta, ima li neko nekih dobrih linkova za metalne
torrente. Kad god trazim preko pretrazivaca (google-a) izadje gomila linkova
ali se vecina ispostavi link ka listi linkova, od kojih je svaki link prema
jos vecoj listi i tako u nedogled, u nedogled, u ne-do-gled...

-Vik

NP: Jerry Cantrell - Owned [paused]