haha... pa ovako... hvala za kompliment, ali moze i na drugi nacin... da li je gotivan necu da zalazim... ali moje misljenje o njemu je slicno kao i Dachazovo (ako ga Dachaz nije promenio :-)) neznam kakav je sada, ali znam kakav je nekad bio, toliko... da ne preteram

Dragana Novakovic <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

--- Igor Popovic <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> 1. Nemo' da se vredjamo

Sto da se vredjamo? Milos je meni jako gotivan lik, i
komsija, to je trebao da donekle bude konpliment.

> 2. Kom okupljanju? Nisam ja bio duuugo na
> okupljanju... jedno 2-3 god. Jbg. uvek mi nesto
> iskrslo... ali OBECAVAM da sl. put sigurno
> dolazim...

Pomesala sam te sa Ro jer sam na njegov mail
odgovarala pre tvog a ustadoh u 5 pa brljam uokolo i
ne znam sta pisem :-)

Jazzy;-)

To help you stay safe and secure online, we've developed the all new Yahoo! Security Centre.