Ti si socijala i tacka.E sad ovako imas za spavanje
park ispod Pancica,mali je i zabacen i nema ljudi
blizu ti je grill uno i jos jedan fast food.Drugi park
je iznad Pancica velik je i ima mnogo klupa
tako da ce biti sigurno mesta.Treci park se nalazi kod
Rode ustvari to je red klupa al je to malo dalje od
voxa.