On 11/2/05, Vik <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> Izgleda da je hronicno. I ja sam danas na poslu a pre neki dan kuci imao
> zestoke probleme sa net-om. To su 2 severnovojvodjanska provajdera
> jedan sencanski a drugi suboticki sa ispostavom ovde kod mene u Kanjizi
> ("Gradu Tisine" - eh... ne znate vi kakva je ovde tisina...)
> I placam 1.500din mescno za 64kbps wireless. Prokleti monopolisti
> (dipolisti).
> U NS, ako se ne varam u NS je otprilike 1.500 za 128kbps bilo kabel bilo
> wireless. U BG pretpostavljam da ima raznih ali da SIGURNO nije
> 1.5Hiljada za 64bps... ?

Da, bar sto se tiche ADSL-a, telekom je opasno drkao ovih dana,
nevezano za provajdere... Sad moram rucno da konektujem router svaki
put kad se resetuje. A jos je jedno 2 puta nestajalo struje, milina
ziva. Inache, 1800 za 256, naravno bez ogranicavanja...

p.s. Grad Tisine - zvuci kao jako dosadno mesto, skoro kao Ruma...
Mada, ne bih imao nista protiv malo utisanih sirena na kolima...