> Ja placcam 1500din za 128kbit/s, a dobijam neshto vishe od 256kbit/s...

Da li si siguran?
Kako proveris to?
Jedini siguran nacin ti je da pogledas koliko si skinuo, pa podelis sa
vremenom.
Ja imam DU Meter a on ponekad (konstantno, ne mislim na povremene skokove)
pokazuje 130kbps, dok ja imam brzinu tek 64kbps...
U isto veme onaj interni DAP-ov "merac" pokazuje negde oko 60kbps...
Meni retko prelazi 64kbps. Da ne pricam o poslu, gde retko prelazi 3kbps
iako je uplaceno 256kbps...
Ti "pouzdani" meraci nisu uvek pouzdani. Kako ti "utvrdjujes" brzinu?
A sam windows, bar u mom slucaju ne pokazuje nigde brzinu.
Dakle, koji ti program koristis da utvrdis brzinu ili, ono, citas sa
bittorrenta, emula, kazaa ili koji god da koristis... jer to nisu pouzdani
podaci...

-Vik

NP: Avrigus - Veritas [paused]