Veruj mi, ne postoji osoba kome odgovara Canabia pivo :-)))

Ja imam pozivnice jer rodjakova riba radi promociju tamo, tako da ako nekome treba neka mi se javi...

AtJ <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
> Kakva promocija kakvog piva?
> I je l' to znachi da cce da bude ultra mnogo ljudi te da cce da bude znojavo?
>
> Hmmm, eto, vecc mi se ne ide, a mislio sam da sa bagrom sa faxa odem tamo

OK, spreman sam da zanemarim masu i chinjenicu da je akademija u
pitanju, chak i da je shit&blah veche ako mi bude odgovarala vrsta piva.

Dakle say it's Tuborg!

N.P. Katatonia - Clean Today

|    Jabber2:[EMAIL PROTECTED]   |   AIM:antatj   |   Y!:m_anta   |
|      MSN:[EMAIL PROTECTED]      |      visit www.bjesovi.com     |

Yahoo! Messenger NEW - crystal clear PC to PC calling worldwide with voicemail