Pa jesu... Ne kazem da je ostatak Balkana bolji jer ne znam, ali nase 100% jesu... Bas je bila rasprava na jednom forumu kako se nase bore izmedju patrijahalnog i "americkog" sindroma... I tu se bas negde izmedju nalaze... Jedan lik je bas pomenuo kako je to sve zbog "Sex i grad"a :-))) Ali kako su u fazonu "oblacimo se ko kurve", "a necemo nista" sto je skroz istina... ili neka se normalno oblace i budu parihajalne ili neka se oblace, ali i ponasaju kao "drolje" (iako to ja tako ne smatram, ali neki smatraju, pa ajde)... Mislim ne kazem da kada se neka nasa navata qrca da nece da ga se satire, kao ni da ima sonzurusa koje ce biti sa bilo kim zbog kesha... ali vecina nisu za one night stand, kao ni nesto preterano nudity in the public, a ko kaze da nije tako, taj laze...

Dachaz <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
> inace nase su previse konzervativne za onako nesto...

Dadadadadada...

--

// Dachaz,                              Need a website?
   [EMAIL PROTECTED]            www.dachaz.net

Brian: Peter, your excuses are lamer than FDR's legs.
[everyone gasps]
Brian: Too soon?

To help you stay safe and secure online, we've developed the all new Yahoo! Security Centre.

Metal Pop rock Pop rock music
Metal music