Igor Popovic wrote:
> Pa jesu... Ne kazem da je ostatak Balkana bolji jer ne znam, ali nase 100%
> jesu... Bas je bila rasprava na jednom forumu kako se nase bore izmedju
> patrijahalnog i "americkog" sindroma... I tu se bas negde izmedju nalaze...
> Jedan lik je bas pomenuo kako je to sve zbog "Sex i grad"a :-))) Ali kako su
> u fazonu "oblacimo se ko kurve", "a necemo nista" sto je skroz istina... ili
> neka se normalno oblace i budu parihajalne ili neka se oblace, ali i ponasaju
> kao "drolje" (iako to ja tako ne smatram, ali neki smatraju, pa ajde)...
> [...]

To shto nisu u fazonu SA TOBOM za one night stand ne znachi da nisu
uopshte. };-ppp

BTW Nashe ribe su do jaja promiskuitetne i mnoge ce ti reci OK za par
sati casuala.
Zakljuchci doneti iz mog okruzhenja.

N.P. Katatonia - At Last
Kako me mrzi da izvadim ovaj CD iz drajva...

|    Jabber2:[EMAIL PROTECTED]   |   AIM:antatj   |   Y!:m_anta   |
|      MSN:[EMAIL PROTECTED]      |      visit www.bjesovi.com     |