> Kad kazhem da je iz mog okruzhenja, vishe mislim na
> moje ortakinje i
> njihove ortakinje i ribe koje one ogovaraju. }:-)
> To shto ti imash neki stav koji bi Che ocenio kao
> konzervativan je
> super, al' opet mislim da si u manjini.

Zasto konzervativan, to je samo zenska psihlogija, mi
se lepimo za flashi stvari i muskarce i uglavnom se
zajebemo...
Znas, tu je i onaj stav: kada tip promeni puno cica on
je baja, kada cica promeni puno tipova ona je kurva.
Kao da je nesto lose u tome da zene uzivaju u sexu
isto koliko i muslarci, a poenta veza je da oboma bude
lepo i da se nadje partner koji nam odgovara.
Mada i dalje mi nije jasno koji je kurac ljidima sto
normalnu stvar kao to je sex prikazuju u ruznom svetlu
i tako nas uce od rodjenja, kao da je nuzno zlo, glupi
srednji vek, nikako da ga se otarasimo.

Jazzy;-)

Yahoo! FareChase: Search multiple travel sites in one click.
http://farechase.yahoo.com