> Sta ima lose u promiskuitetu? Svi bi zeleli da imaju
> puno sexa a onda se zgrazavaju kada nekome to i
> uspeva. Zavist? Mozda, ne znam, sex je divna stvar i
> ne razumem zasto ljudi uporno pokusavaju da ga
> predstave kao nesto ruzno a sa druge strane balave na
> snimke i fotografije odnosa grugih ljudi.
> To je jako licemerno...
> Da sve smo mi iste, volimo sex koliko i muskarci samo
> sto kad lik izmenja gomilu cica on je baja a kad cica
> izmenja gomilu tipova ona je kurva.
> E zbog takvog stava se devojke neckaju, malo koja je
> dovoljno hrabra da ponese etiketu i uzivaju u sexu, a
> [...]

Sex i prmiskuitet su dva razlicita pojma...
Zar se ne moze na duze stazi uzivati u sexualnim odnosima sa jednom
osobom?
Sto ne bi mogao da imam puno istog sa tom istom osobom, kad pozelim i
gde pozelim!?

A balavljanje na snime i slike je druga stvar...
Ljudi balava i na aute od 5KK, pa ih nikada nece imati...

 < The system cannot find the file specified (C:\Temp\song.txt) >
--
Dark dreams,
+goThic+

http://necropol.s5.com