Pozdrav svima. Sinoc je u Banjaluci bilo jako dobro black/death vece. Kao
pred grupa nastupili su Banjalucani koji se zovu "Monument" a poslije njih
su svirali Sacramental blood iz Beograda. Mogu reci da je sve bilo odlicno,
od ozvucenja pa na dalje, mada mi se vise svidjelo muziciranje Monumenta.
Ovi Beogradjani sviraju neki brutall death, a to mi bas ne lezi, samo cujes
gitare i mitraljiranje bubnja u gotovo jednom te istom ritmu.