Ja takav stav nemam i pljujem sve koji imaju takav stav...

Dragana Novakovic <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> Ah, uzasi promiskuiteta!
> Sve su one iste...

Sta ima lose u promiskuitetu? Svi bi zeleli da imaju
puno sexa a onda se zgrazavaju kada nekome to i
uspeva. Zavist? Mozda, ne znam, sex je divna stvar i
ne razumem zasto ljudi uporno pokusavaju da ga
predstave kao nesto ruzno a sa druge strane balave na
snimke i fotografije odnosa grugih ljudi.
To je jako licemerno...
Da sve smo mi iste, volimo sex koliko i muskarci samo
sto kad lik izmenja gomilu cica on je baja a kad cica
izmenja gomilu tipova ona je kurva.
E zbog takvog stava se devojke neckaju, malo koja je
dovoljno hrabra da ponese etiketu i uzivaju u sexu, a
likovi ne shvataju, nece moci da postignu ono sto su
hteli dok ne promene stav.

Jazzy;-)

Yahoo! FareChase: Search multiple travel sites in one click.
http://farechase.yahoo.com

Yahoo! Messenger NEW - crystal clear PC to PC calling worldwide with voicemail