Ne govorim o ekstremima vec o normalnim osobama sa
normalnim potrebama.
Retko ko normalan promeni vise od 2-3 partnera
godisnje vecina ljudi ima veze koje traju preko godinu
dana i to je super, ali ta osoba sigurno nije ni prva
ni poslednja, a ni poenta veze nije samo sex mada je
on jako bitan, ali ta osoba mora da ti odgovara na
vise nacina da bi ta veza bila uspesna.
Ludi koji se bacaju na sve sto hoda suprotnog pola
imaju neki kiks u glavi ali to je sasvim njihov
problem i njihovi kompleksi i to me ni najmanje ne
zanima.
Poenta cele price je da me strasno nervira stav da je
sex nesto ruzno i da ne treba biti stidljiv i plasiti
se da otvoreno razgovaras o istom i da me takodje
nervira stav da su smo zene promiskuitetne.

Jazzy;-)