On 11/7/05, Dragana Novakovic <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> Poenta cele price je da me strasno nervira stav da je
> sex nesto ruzno i da ne treba biti stidljiv i plasiti
> se da otvoreno razgovaras o istom i da me takodje
> nervira stav da su smo zene promiskuitetne.

O da, ali isto tako nije nesto sto mora drugima da se nabija na nos,
sto takve osobe cesto rade (svaki 'jebac' i 'jebacica' se trude da svi
budu svesni te cinjenice, bilo direktno bilo indirektno)...
Uh, jos se secam upoznavanja sa jednom ortakinjom... Prvi put kad smo
u zivotu razgovarali ona mi je opisivala u detalje sta je za nju
idealan seks. Jedva sam promenio temu... (ne, nije imala nikakve
namere, ako to mislite).