> Ne govorim o ekstremima vec o normalnim osobama sa
*snip*
> nervira stav da su smo zene promiskuitetne.

Voleo bih da podsetim sve prisutne na temu od koje smo pocheli ovo
besmisleno prepucavanje, a to je procenat promiskuitetnih riba u
Srbiji/Beogradu/Antinom okruzhenju(ortakinje };-p).
Znachi dok se svi slazhemo u tome shta je promiskuitet, ne vidim razlog
da dalje laprdamo o tome, jer su seksualne navike i sklonosti stvar
lichnog izbora (ili mentalnog poremecaja) pa raspravljati na ovu temu
ima smisla koliko i prosechna rasprava o religiji/veri.
Daklem, bash me briga ko se sa kim, koliko jebe i zashto. Lepo vama,
lepo nama. Ja zhivim po nekim svojim pravilima i voleo bih da me ljudi
ne smaraju zbog izbora na koje ta pravila utichu, bash zato ja necu
smarati druge zbog njihovih izbora.

Zhao mi je samo shto nikako da "uspe" neki ontopic (a i Vik i
StariSloven hrabro postavishe mamce) al' koga je josh briga, jel'...

|    Jabber2:[EMAIL PROTECTED]   |   AIM:antatj   |   Y!:m_anta   |
|      MSN:[EMAIL PROTECTED]      |      visit www.bjesovi.com     |