> Ne mogu se sloziti sa tobom u vezi sa time da ljubav
> koci eksperimente, meni je lakse da eksperimentisem i
> otvorenija sam da probam nesto novo sto sam duze sa
> nekim. Lakse je nekako, poznajem tu osobu i ona
> poznaje mene i taj neki osecaj sigurnosti me i
> podstakne da brobam nesto novo.

Ok, ne znam da li je samo meni cudno da gledam kako jedna, hmm "mladja"
osoba daje definicuju sexualnih stavova (muskaraca i zena) i
eksperimentisanju u sexu , jednoj osobi koja je, da se tako izrazim, "u
najboljim godinama svog zivota"... Taj proces je, uglavnom, obrnut! Ovim
nemam nameru da uvredim nekog, vec samo kazem da je malo cudno sto su uloge
zamenjene. Mislim, for heaven sake, sex je jedna veoma jednostavna nauka!
Udjes, izadjes i gotovo! Salim se, ali razumete sta hocu da kazem :))
Dragana, svi smo razumeli tvoje stavove i svi se (manje-vise) slazemo s
tobom!
Milorade, RO... vase stavove znam, cini mi se, i previse dobro }:-pp

"Nek se i andjeli na nebu - pojebu!"

-=KepI=-