On 11/9/05, Igor Popovic <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> Sta fali prvom?

Zato sto to SMARAAA!!! NOT FUN! Kao sto nije fun da mi neko prepricava
ko se skim smuvao i kad, ili da mi prepricava porodicno stablo
njegovog lika - halflinga, kao i sta je sve nosio u rancu na
predzadnjoj FRP sesiji, isto tako smara da mi neko prepricava sta je
stavljao u koju rupu i sa cim / kim i pod kojim uglom.