On 11/9/05, +goThic+ <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> A zene imaju obicaj da se vredjaju sto muskarci zaboravljaju njihove
> rodjendane, godisnjice, i sl...
> Sta , kog djavola, ima da mi pamte rodj, sta su me koj qratz moj qratz
> radjali, treba da preskacem taj datum! Mursh!!! ;p

Ja pamtim neke rodjendane ako je meni stalo do tih osoba, i ako je
njima stalo da pamtim. Ostalo nema potrebe pamtiti... I jos par datuma
i telefona koje bi bilo bolje zaboraviti...

A to sto se zene shatro vredjaju je tipicno zensko oruzje nabacivanja
osecaja krivice bez prethodnog razloga - podsvesno znajuci da
muskarcima nije mnogo stalo do datuma i da ih lako zaborave, koriste
tu cinjenicu za izazivanje gorepomenutog osecaja koji omogucava laksu
manipulaciju i submisiju. Trik je prosto ne osecati krivicu zbog
necega za sta nisi kriv. Obrnuto ne vazi, zene nemaju osecaj krivice
osim kad nesto stvarno zabrljaju (a neke ni tad), tako da je upotreba
tog oruzja za uzvracanje neefikasna. Provereno. :-)