Pa sta fali? K'o u japanu...

Robert Osswald <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
On 11/9/05, Dragana Novakovic <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> Jer debilno i gadno je pricati svima svoja sexualna
> iskustva a i lose je ne govoriti o sexu uopste.

Sto se mene tiche, o seksu se prica i previshe.  To sto tetke, strine
i babuske ne pricaju o istom ne znaci da svi ostali ne pricaju. Upali
TV, svako malo pa se prica o seksu na ovaj ili onaj nacin. Prodji
pored trafike, ili te flashuje najsveziji pr0n, ili naletis na svetove
i kurire koji diskutuju ko je ugradio silikone u sise/dupe/kurac i ko
je koga na kom stolu u kom hotelu haftao. Ista prica za casual
razgovore - ne moze ni jedno pijano druzenje da prodje da se ne
analiziraju necija iskustva... Pa ni trezno druzenje. A iskreno ne
zanima me preterano ko ce gde da dobije/odradi blowjob kad izadje iz
moje gajbe. Za kraj, pogledaj samo u sta se lista pretvorila... Da ne
ispadne da mi smeta pr0n po trafikama i razne jebacice s karaburme,
sve ja to cenim i poshtujem, ali dokazao sam poentu - o seksu se prica
na sve strane, moguce i previshe. Ako nastavimo sa ovakvom
liberalizacijom, trpanje na sred ulice nam ne gine.

Yahoo! Messenger NEW - crystal clear PC to PC calling worldwide with voicemail