On 11/10/05, Igor Popovic <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> Otprilike... ljudi su hteli da uzmu garderobu, a ovi su ih u kratkim
> rukavima izbacivali i tukli + su neki bili pregazeni od stampeda + su neki
> dobili gusenja od suzavca + su neki pretuceni jer su bacali flase + su neki
> pretuceni jer su vikali "kerovi" itd. itd.

Panduri debili... Izgleda nisu skapirali da je _neko_drugi_ bacio
suzavac i da ljudi prosto beze od toga... Bice da su povezali da su
oni bacili suzavac, pa treba da biju te sto beze, jer su, valjda,
imali neki dobar razlog da ga bace, iako se tog bacanja ne secaju
najbolje...

Ono sto mi nije najjasnije je vest da je NS policiji dojavljeno da ce
biti bacen suzavac. Pa su ovi, sta li, umesto da udju i pretresu (sto
bi mozda odlozilo pocetak certa i izazvalo blago negodovanje, ali
imaju puno pravo i obavezu to da urade), sacekali ispred da masa krene
da bezi da bi ih mlatili? Jesu to oni isti panduri sto su "sprecavali"
paljenje dzamije prosle godine?