> Panduri debili... Izgleda nisu skapirali da je _neko_drugi_ bacio
> suzavac i da ljudi prosto beze od toga... Bice da su povezali da su
> oni bacili suzavac, pa treba da biju te sto beze, jer su, valjda,
> imali neki dobar razlog da ga bace, iako se tog bacanja ne secaju
> najbolje...
> Ono sto mi nije najjasnije je vest da je NS policiji dojavljeno da ce
> biti bacen suzavac. Pa su ovi, sta li, umesto da udju i pretresu (sto
> bi mozda odlozilo pocetak certa i izazvalo blago negodovanje, ali
> imaju puno pravo i obavezu to da urade), sacekali ispred da masa krene
> [...]

Da ne pricamo o nacistima koji su u NS "pravili reda" po filozofskom
fakultetu. Gde je sad ta murija? Polovina garant medju nacistima.
Svi desnicari zemlje Srbije ujedinite se i tucite sve koji ne misle isto.
Mamu im jebem svim desnicarima/nacistima/militantnim/pandurima...
Evo vam srednji prst moje levice!
Jebo te, ovde je najvecim debilima najbolje! Rade sta hoce, tuku koje
hoce... Jedva cekam da mi pridje neko, ima da ubijem makar jednog
pre nego sto oni mene dokrajce - umrecu srecan..
Besan sam.

-Vik