On 11/13/05, Kepi <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> Onaj ko je necro, moze biti i gay, jer on ne pravi razliku.

A sta bi sa izrekom "il' si nekro il' si gej" ?

Inache, izreka je lansirana i u sire narodne mase. Prva zrtva je
izvesni profesor izvesnog fakulteta, kome je izreka servirana, koji je
vidjen par dana kasnije kako prica preko mob-a sa nekim, koristeci
izreku da podvuce poentu ("ma ne dolazi u obzir - uostalom, znas kako
kazu - il si nekro il si gej")