Sta mislite o muzickim scenama u BGu? Zanemaricemo "narodnjacku" scenu :-) Ono metal scena sve vise jaca, ako mene pitate, ali u pogresnom pravcu... Punk i HC stagniraju, ali to je i bolje... Goth/Industrial/EBM je u qrcu... Psy Trance je u opadanju i sto se normalne publike i sto se normalnih actova tice... Klubska (Techno/Proghouse) jaca sto je ok... Rap i r&b ne slusam, tako da ne znam... jel sam neveo sve ili...?

How much free photo storage do you get? Store your holiday snaps for FREE with Yahoo! Photos. Get Yahoo! Photos