On 11/15/05, Robert Osswald <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> Metal scena jaca?!?

> Sve u svemu: "Scena? Koja scena?"

Da obrazlozim...
Sta je uopste scena - jel to zajednicka definicija za kolicinu fanova,
kolicinu bendova, i kolicinu evenata? Ako racunas samo bendove, fakat
je da kod nas bendova nikad nije bilo kvalitetnih (uvek se vrte po 2-3
koji mogu da prodju) ni na jednoj sceni...
Ako racunas sve ostalo, sve scene su u opadanju, sem klinackih svirki
(cenim da je to na svim scenama), sto opet ima i veze sa raspolozivim
prostorima, no tu temu smo vec prezvakavali nedavno, i ne bih opet...

Dakle - Scena? Koja scena?