Pazi toliko su posvrsavali da je moglo da se pliva... zvuk i sveto na nivou... Steve pricao glupe viceve, a dok je radio akusticne stvari, fanovima je opala erekcija, ali ne i deci koje je bilo podosta... bile neke male devedesetprvodrugo...mmm :-P

Robert Osswald <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
On 11/16/05, Igor Popovic <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> Uf, znaci covek je pokidao... Preko 3 sata je svirao i mislim da su fanovi
> zasluzno posvrsavali na stage...

Jel bilo baash klizavo? Ako nije onda nisu tr00 fanovi :-p

> U tehnickom smislu najbolji koncert na podrucju Sr do sada...

As expected...

NP: Arkona - Woven Ages

To help you stay safe and secure online, we've developed the all new Yahoo! Security Centre.

Metal Pop rock Pop rock music
Metal music