Damyan wrote:
> E, ljudovi, tj. Anto, Drazho (naravno i bilo ko drugi ko je
> zainteresovan da ide) - idemo li na Opeth u BP?
> Ja sam skupio pare i pushten sam s roditeljskog lanca...
> PLIZ LET'S GO...

WB!

Sigurno, jerbo dadoh otkaz a sigurno se selim, dakle bit ce novaca.

Ko god da je u fazonu (a ne smara me previshe) ide sa mnom na sledeci
nachin.
Dan pre koncerta (jutro to be exact) voz od BGa do Subotice.
Voz od Subotice do Peshte (prvi posle 23h).
Povratak kad koji, al' vozom.
Ako je neko u fazonu da ostane u nekom hostelu (U ONOM HOSTELU!) i
dan-dva duzhe, ja sam definitivno za. Ako nema zainteresovanih vracamo
se ujutru posle koncerta, prvim mogucim (chitaj "nishta od hostela").

Ne znam koliko kesha bi ispalo to uz bahanalisanje il' bez, al' sam
siguran da mo'sh proci za manje od 80€.

Vize se dobijaju u toku jednog dana. Ja moju vadim par dana ranije jer
sam lenshtina.
Potreban je nekakav papir koji dokazuje status (potvrda o zaposlenju
staraoca il' vasha ako ste sluchajno Anta, potvrda da ste redovan
student, potvrda iz PIO fonda ako ste penzioner), dve slike (za pasosh -
  da ne poverujesh!) i pasosh, jel'te...

Jel' to bilo sve?
Jeste!

N.P. Pink Floyd - Welcome To The Machine

--
AntA the Jezivi
| [EMAIL PROTECTED] | ICQ:58011343 | Jabber:[EMAIL PROTECTED] |