> Cinjenica je da ima kenjanja, jer ako mogu ja da se iscimam, mogu i
> mali nalozeni metalci Pera, Mika i Laza, jer ja sem P.St. ni jedan
> 'cert koji me je iole zanimao nisam propustio. Zato sam propustio
> gomilu koncerata u Budimpesti, ali sam bar podrzao scenu ovde,  za
> koju gorepomenute Raju, Gaju i Vlaju bole kurac, posto mogu od mame i
> tate da traze kintu kad 'oce da skoknu do Peshte (ukoliko ih to preko
> kurca ne mrzi, sto je cesto slucaj s takvim personama), i pre ce da
> odu da gledaju svoje ortake iz xyz Klinacke Gimnazije kako skrsh
> [...]

Neminovno se prepoznah u prethodnoj prozivci pa rek'o da pojasnim:
Boli me kurac kome za shta dajem pare. Naravno da ova nasha bagra ne
zasluzhuje moj novac, a ni smrdljivi ugarin mi nije prvi po spisku kome
bih dao moju krvlju natopljenu rupiju! ALI smrdljivi ugarin dovodi neki
bend koji odgovara strogim principima ukusa mog, pa hteo ne hteo, svoj
znojem usireni talir odarit cu njemu.
Boli me kurac da trulim i mrshtim se na mestima na kojima ne zhelim da
budem samo da bih podrzhavao neshto shto mi se ne svidja. Ako mi se ne
svidja srpski metal, so be it.
Gledam na to vishe kao na problem srpskog metala nego na moj. Al' i
ovako se kosmos vrti oko moje ose...

Da, i postoji samo jedan bend koji se meni iskreno svidja a produkt je
tla koje prljamo...

...u sledecem broju. };-p

N.P. Pink Floyd - One Of Theese Days

|    Jabber2:[EMAIL PROTECTED]   |   AIM:antatj   |   Y!:m_anta   |
|      MSN:[EMAIL PROTECTED]      |      visit www.bjesovi.com     |