A shto volim ponajvishe je kad napishe rat i mir o teknu, a ja ga ne
prochitam chisto zato shto me mrzi!

----- Original Message -----
From: "Igor Popovic" <[EMAIL PROTECTED]>
To: <YUmetal@yahoogroups.com>
Sent: Wednesday, November 16, 2005 14:56
Subject: Re: [YUmetal] Ne, ne nikako

> Hahaha... brate mora da se salis? Joj sto volim kad neko izvali ovu
budalastinu, pa da se smejem i da ga h8ujem...

>   Aj ovako...
>
>   Znaci Nu-Metal u 99% slucajeva muzika napravljena za pare, ono neki bi
nazvali "metal za amerikance", "metal za devojcice" ili kako vec... Izuzetak
par bandova (Slipknot i jos po koji, ne pada mi sad na pamet), a onosto je
napravljeno za pare ne moze da vredi... Znaci jedno je kada pravis muziku
koju volis i onda je prodajes, a drugo je kada bukvalno pravis muziku za
pare...

>   Sto se Techno scene tice, ok slazem se, sada svaka budala pravi Techno
(u svetu), mislim na ovaj novi Minimal (ili bilo koji drugu 4x4) Techno...
Takodje Hard Techno nema neku muzicku vrednost, iako ponekad volim da odem
da se izivim... ali, ALI, ALI... Detroit Techno (86a-93a), pa i artisti koji
nastavili da rade Electro-Techno zvuk do dan danas (Jeff Mills, Derrick May,
Cairl Craig, Dave Clarke, Sven Vath, Laurent Garnier, Richie Hawtin), to je
druga prica... Ok, kao sto znate, kada sam uopste ulazio u svet elektronske
muzike, dosta sam voleo psy trance (naravno onaj stariji, iz 20og veka), ali
sam skapirao da skoro niko ne podrzava tu ideologiju, a da se zesce
iskomercijalizovao, i da muzika koja se sada pravi, ne vredi ni za qrac,
isto tvrdim i za metal... naravno cast izuzetcima... ALI, ALI techno je
druga prica... ono pored ove (relativno nove, zadnjih 7-8 godina) Britanske
Proghouse scene, koja je po meni zajedno sa po meni malo vise underground
Svedskom Progtrance !
>  scenom
>  napravila bukvalno novu (2u ili 3u po redu) evoluciju i revoluciju u
Elektronskoj muzici, Detroit i svi ostali koji rade slican Electro-Techno
zvuk, se mogu svrstati u muzicare podjednako dobre kao i muzicke genije u
bilo kojoj drugoj muzici... Takoda ne diraj Techno, jer nije Techno samo
Minimal Techno, nije House samo Fancy House sa splavova (Proghouse nema bre
dodirnih tacaka sa Houseom osim mozda brzine bmpa), nije svaki Psy Trance i
Trance uopste Full onija nastala u zadnjih par godina sto cujete na sve
strane, kao sto nije svaki Metal Metallica ili Numetal... Toliko za sada...

> Milos Sebalj <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
>   Zato shto su potpuno opravdani! Nije tekno nishta bolji od numetala!
Isto