A shto si sisa...prvo prozivash, a nemash pojma nishta o tome shta
prozivash, a onda si kao ql i ne da ti se da chitas odgovore na to...
Shto se folirash...iz najboljih namera ti kazem -> NEMOJ DA SI ZATUCANI
METALAC! JOSH BOLJE, NEMOJ DA SI U BILO CEMU ZATUCAN... I NAJVISHE OD
SVEGA NEMOJ DA PLJUJESH PO NECEMU O CEMU NE ZNASH APSOLUTNO NISHTA!!!

da li je dovoljno kratko da bi ti se dalo da procitash???