On 11/16/05, AtJ <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> Neminovno se prepoznah u prethodnoj prozivci pa rek'o da pojasnim:

Ne znam za koj kurac si se ti prepoznao?
1) Nisi mali nalozeni metalac (il bar nisi klinac)
2) Kintu ne uzimas od mame i tate nego je sam zaradjujes (ili si
zaradjivao do nekidan)
3) Ne mozes da odes do Peste kad god ti se digne, zbog tacke 2
4) Ne mrzi te da ides do Peste kad dolazi neki bend koji te zanima, a
s druge strane ne ides na bendove samo zato sto svi idu
5) Ne secam se da ides u Filozof da gledas  Metal'ka tribjut ortake iz
xyz Klinacke.

Jedino sto ne visis na svirkama zbog podrske scene. Da je malo bolja
situacija, dolazilo bi vishe bendova, pa samim tim i vishe (tebi ili
bilo kome) zanimljivih, a i publika bi isla na neku svirku generalno
samo zato sto joj se ide na svirku, jer im bi bilo svejedno koliko ce
to da kosta. Nekako to je krug koji se uspesno zatvara u bogatijim
zemljama. Plus su domaci bendovi sranje, pa tim pre.

> Da, i postoji samo jedan bend koji se meni iskreno svidja a produkt je
> tla koje prljamo...
>
> ...u sledecem broju. };-p

Tkoji??!