Mislim da neke stvari treb cuti, da bi ih skapirao...

Evo 2 primera:

1. Oduvek sam, a pogotovo kada sam poceo da slusam psy trance smatrao da je techno dosadan i da se samo ponavlja (sto i jeste tacno, za neke vrste techna, mislim ovo za ponavljanje)... ali onda slusajuci to, skapirao sam da nije celokupan techno takav, a i da onaj ponavljajuci moze biti zanimljiv (kao i sto vristanje u black metalu moze biti zanimljivo)
2. Sve sam objasnio u prvom, hteo sam da dam primer za neke metal gupe koje prvo nisam voleo, a posle ih zavoleo, mada i sami znate na sta mislim, sigurno se i vama nekad desilo

Robert Osswald <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
On 11/17/05, Damyan <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
> Nije mogao da cuje sve shto mu je ovaj nabrojao...a verujem da nije cuo
> nishta od toga...

Nevezano za ovu raspravu... Recimo, smatras da je Jazz dosadan.
Verovatno ne smatras posto si ti neki shatro progresivac, ali RECIMO.
I onda te u'vati neki fan i pusta ti svoj izbor onog sto bi tebi
trebalo da se dopadne, recimo, nekoliko dana zaredom. Mislis li da ces
posle toga da promenis misljenje? Sumnjam.

Ili mozda jos bolje. Pusta ti narodnjake, u zelji da postanes fan. Da
li to znaci da ces postati?

Ukusi su razliciti i neke ljude neke stvari prosto ne zanimaju, i
prost dodir sa velikom kolicinom toga ne znaci da ce da promene
misljenje. Naravno u redu je upoznati se sa onim sto kritikujes, ali
retko to vodi do promene stava.

NEbitno da li je to Shebalj ili bilo ko drugi.

How much free photo storage do you get? Store your holiday snaps for FREE with Yahoo! Photos. Get Yahoo! Photos

Metal Pop rock Pop rock music
Metal music