Evo ti predrasuda, koliko occesh!

----- Original Message -----
From: "Igor (CHE) Popovic" <[EMAIL PROTECTED]>
To: <YUmetal@yahoogroups.com>
Sent: Thursday, November 17, 2005 15:10
Subject: Re: [YUmetal] Ne, ne nikako (hehe, ro)

> Narodnjake ne slusaju odrasli, narodnjake slusaju svi koji su seljaci ili
zele da budu seljaci... (ne u bukvalnom smislu te reci, naravno)

>   Inace, ajde Ro, recici cu ti na prost nacin... Uzmi prosek godina
publike na Metalu ili Trensu na primer, i uporedi sa prosekom publike na
neko clubbing muzici (proghouse npr.) ili npr. nekoj inteligentnijoj
gitarskoj muzici (ne kazem da metalu ili trensu nema inteligentantnih
stvari, ima u metal progametala i u trnesu progtrensa :-) i sl. salim se,
iam tu jos svasta), ali u globalu sta mislis sto je to tako?

>   Veruj mi, nije dzaba!!!
>
>   K'o neevolira taj zaostaje, a prica o ukusima bilo sto se tice kvaliteta
ili duzeine slusanaj je jedna najveca glupost...

>   Pre neki dan je gostovala ona nase modna kreatorka sto zivi u Parizu, na
Studiu B ili tako nesto... Lepo rece "Jedan je dobar ukus" (sto nema veze sa
ovom temom, ali sam se sada setio :-))

> Robert Osswald <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

shto ste prvo bili grimm metalci a sad slushate sve predivne varijacije
techna?

> [...]
> ste imali sa 13, je normalna pojava, ali ako ga drasticno menjate u
> odnosu na onaj koji ste imali sa 18, to vec, po meni, spada u
> konformizam, ili konformisticki metod izigravanja individualnosti
> (ista stvar se dogadja kad tipovi stave mindjusu u uvo u zelji da budu
> posebni, kao da to ne radi svaki drugi...).
>
> Sem toga, znaci da smo mi matoriji sa liste, jos nedozreli klinci u
> odnosu na vashe eminencije, sta li? Dobro, de, jesmo mi nedozreli, ali
> ovo je poprilicno neadekvatan i nezasnovan nacin da nam to stavljas do

podzhanrovima japanske underground scene, niti smaram sa stereotipnim
predrasudama.

> Ali Che je poslao...

> bla bla, videli smo cheovu disertaciju i ko zeli da ulazi dalje u to,
> pitace, da si dovoljno "odrastao" preskocio bi ovu recenicu (koja je,
> pride, bila u kontekstu naredne 2).

> * MSN:[EMAIL PROTECTED] * Jabber:[EMAIL PROTECTED] *

>  [EMAIL PROTECTED]
>
>     Your use of Yahoo! Groups is subject to the Yahoo! Terms of Service.

>  Yahoo! Model Search  - Could you be the next catwalk superstar? Check out
the competition now