Ah da, nisam izneo svoj stav o EXITu :-)

U Fat Boy Slim ne da je smorio, nego je ubio, Apocalyptica isto... znaci i jedno i drugo su primer nevidjenog sranja... Carl Cox isto...

Ali bilo je i dobrih stvari (bilo u gitarskoj bilo u el. muzici)

Robert Osswald <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
On 11/17/05, Igor (CHE) Popovic <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> Skroz si me pogresno skapirao, odnosno nisi me ni procitao. Rekao sam da na

Ma procitao sam, ja sam valjda jedina budala na listi koja cita sve... }:-\
Al moguce da nisam ukapirao recenicu.

> Takodje ovde si opet pokazao neznanje? :-))) El. muziak komercijalna?
> Hehe... Ajde ovako...

Upravo sam rekao... more less isto sto i ti... one rotten apple spoils
the whole bunch. Glavni "krivci" za opshtenarodnu popularnost bilo
cega su upravo najgori / najljigaviji izvodjaci bilo kog podpravca.
Kao sto ne mozes poistovetiti sav metal sa Metallicom, tako ne mozes
svu elektroniku poistovetiti sa <navedi najljigavije a popularno>. A
teznja neukih je da upravo to rade, i otud toliko sljama i pozera u
svakom obliku muzike. Pitanje je samo koji od gorenavedenih najgorih
autora uspe da sebi / svom pravcu napravi bolju i prijemciviju
reklamu.

Zasto je bilo onoliko ljudi na fatboy slimu na Exitu - bio sam i ja, i
smorio se zesce, recimo onaj prvi album (od kog nije daleko odmakao)
je 10 puta zanimljiviji od tog uzivog mixa koji je dozlaboga dosadan.
Ista prica vazi i za Apocalypticu, gde je bio pun kurac ljudi,
odsvirahu oni to ok, ali da je bilo dosadno - smorishe nikad gore.

Zapravo, cini se da mi idemo back and forth ovde, poenta svega je, da
slusanje odredjenog muzickog pravca ne znaci emocionalnu zrelost, i da
u svakoj fazi mentalnog razvitka moze doci do odredjenog oblika
konformizma - bilo konformizma sa buntovnicima u zelji da budes
antikonformista, ili konformizma da bi bio "normalan". Isto tako,
postoje ljudi koji imaju svoj ukus koji moze da varira, ali ne zavisi
mngo od spoljnih uticaja, tj od ukusa okruzenja, i takve osobe uvek
teze da ostanu u manjoj ili vecoj meri individualne i da same
formiraju i menjaju svoj ukus. Takve osobe ne teze radikalnim
zaokretima, nego evolutivnom prihvatanju novih stvari uz filtriranje i
zadrzavanje svega sto smatraju vrednim od onog sto su nekad slusale,
dok istovremeno teze da budu otvorene novim uticajima.

Verovatno bi mi svi hteli da spadamo upravo u tu grupu, a samim tim
sto spadamo, uticaj "ekipe sa YUMML" ne bi trebalo drasticno da utice
na promenu (sto ne znaci da ne moze da utice u manjoj meri).

Dobar primer da ne moze drasticno je da, koliko god referata pisali
ti, Damyan ili Shebalj, svaki od vas ce slusati ono sto je slusao i do
sad.

Dobar primer da ipak moze u manjoj meri je Extol - da ja nisam poslao
onaj glupi test, ne bi 5 ljudi skidalo Extol i preslusavalo :-)

To help you stay safe and secure online, we've developed the all new Yahoo! Security Centre.