On 11/17/05, AtJ <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> A nisam ni metalac.

X-P

> Ne zbog 2) nego jer se suvishe chesto dizhe. };-p

which is still connected to 2)...

> Pa da al' opet je to "na shtetu nashe scene" jerbo bi te mukom zaradjene
> rublje lepshe stajale u dzhepu nekog lokalnog promotera na chije svirke
> idem samo zato shto podrzhavam scenu.

Oh, well, mozda sam malo preterao u celoj prici, al je fakat da odem i
na svirke kojima nisam diehard fan, u principu "idem da podrzim"...
Sto ne znaci da cu da idem na sve sto kosta djavo i po a ne svidja mi
se uopste. No posto obrni/okreni takvih svirki nema mnogo, ispade da
idem na sve...

> Pa ne secash se. }:-)

Da, da, ne videh te u filozofu, a ne vide i ti mene... Jebiga,
mimoisli smo se...

btw. bejah tamo prosle godine, krajem decembra na hitu godine... na
kraju sam se zapio s nekim likom chiju sam maloletnu djevu promatrao
chelo veche, u iscekivanju da ovaj zapali jer shljaka ujutro (to u
pochetku dok se nisam unezverio, posle mi bijashe svejedno)  }:-)

> aktivno sviraju, eg. Fetal Clog };-p) Al' bilo je toga u moje vreme. };-p

"u tvoje vreme" OK, mislim na sad. U tvoje vreme nije bilo stranih bendova.

> Vidi po mom mishljenju to je pogreshno. Idesh na svirku jer ti se svidja
> muzika koju cesh tamo chuti a ne zato shto ima tona zheljnih
> maloletnica... Chekaj! Strike out that last remark! };-p

Get my point?? ;-)

> Poshto Pero nije metal -  Consecration.

Sta bre nije!? Sad mi to kazes! Izdadoh principe...

> Tj. The Consecrations };-p

Oni sa doom saxofonom? ;-P