> Zato na magarcu ima skoro sve sto ti moze pasti na pamet. Al da je
> spor, to jes', mada u nekim slucajevima "pravda je spora ali
> dostizna". Ne verujem da knjiga "Armour From The Battle of Wisby 1361"
> ima igde na netu sem na magaretu, na primer.

Jebala te ta knjiga, je l' imash bilo koji drugi primer ;-)
Slazhem se da se na Magarcu mozhe nacci relativno sve, ali mi se desilo da mi
je lakshe da dam 100 dinara nekom random ulichnom gusaru nego da chekam mesec
dana za jebenu praistorijsku igricu...

> Primetih da je slsk mp3-orijentisan (za razliku od magareta i
> torenata), sranje je sto je protokol takav, i sranje je sto nisu
> upakovani albumi nego ides fajl po fajl (mada mozes da selektujes ceo
> dir, sto je dobro).

Pazi, ima to i svojih dobrih strana...
Npr. lakshe se skida pojedinachni fajl
However, protokol je realno zastareo ali je mrezha fenomenalna i brzina je (bar
meni) zadovoljavajucca (chinjenica je da sam imao srecce jer poslednjih 20-ak
albuma sidjoshe sa 20-ak kb/s, mada ume to da ide i sa dobrih 3kb/s... ali ide
:))

> Nevertheless, skinuo sam jedan ceo album extola za jedno veche, pa
> cijenim da radi posao :-) Drugi album se skida preko magareta, al' ima
> 400+ MB jer je u FLAC formatu...

K'o shto rekoh - nacci ccesh biloshta muzichko shto je ikada snimljeno.

> Na torrentima nemas veliki izbor, ali to sto ima se skida ko ludo (najcesce).

To je bez diskusije - Torrent je trenutno neprevazidjen p2p protokol.

> Magare je dobro za raritetne stvari.

Da, kao poslednja solucija...

> Ne znam da li se u celoj prici isplati
> DC++ i neki kazaa klijent, mada od ovog potonjeg dobijam ospice, posto
> cenim da na kazaai visi najvishe "aol usera", tj. neukih kretena koji
> ce okaciti razno djubre od fajlova.

Na koju se mrezhu kachi DC++?
Meni on vazda beshe odbojan...

Shto se KaZaA i FastTrack mrezhe tiche - KaZaA je najgori klijent ikada
napravljen, ali je mrezha dobra za skidanje idiotluka koje samo Kepi mozhe da
izmisli.
Sva ta MTV sranja se skidaju ekstremnom brzinom - naravno, samo hitovi, tj. po
jedna pesma u 15 miliona remixa ;-)
Verujem da je LimeWire ok klijent za Win, dok je meni ovamo Apollon skroz
super...
...dodushe, on se kachi i na GNUtellu (shto meni josh nije uspelo) i na OpenFT,
ali sam ja Kepiju sva sranja skidao sa FastTrack-a (KaZaA mrezha)

--

// Dachaz,                              Need a website?
   [EMAIL PROTECTED]            www.dachaz.net

Lois Griffin: Peter, what did you promise me last night?
Peter Griffin: That I wouldn't drink at the stag party.
Lois Griffin: And what did you do?
Peter Griffin: Drank at the stag pa -... Whoa! I almost walked right into that
one.