Idem...ali ne cesto, a na Altomu je meni bilo super...upravo zato shto
ne ocekujem nishta specijalno, a i nije mi potrebno neshto ultra giga
mega da bih se dobro proveo...ljudi koji jesu veoma isfolirani mi nikad
ne smetaju...mislim, njihova je stvar shta ce oni da rade, sve dok me
fizicki ne ugrozavaju ne smetaju mi...
X dream ce definitivno biti mnogo bolji od altoma...nego, el idesh mozda
na Chris Liebinga, mada pretpostavljam da ti je to suvishe mainstream...
Ja verovatno ne idem, osim ako me nateraju ortaci...