Ja mnogo gotivim Dzkc...konobarica mi je ql :)
ne sedim nikad u bashti nego unutra, a cesto se pushta neshto shto mi
odgovara - tipa neki alternative ili prog rock...a vece obicno zavrshi
sa nekom ok electronicom...pivo je prilicno jeftino u odnosu na druge
klubove u gradu...
Za skc sam mislio na svirke i koncerte...ne izlazim u Pazi skolicu...
e da inache mnogo gotivim i jedan kafic malo ispod zelenjaka, neki
spanski...sluze genijalan quevadillo...shto je vruci rum s mlekom i
cimetom - njam,njam